• INSPIRACJE

EMPLOYER BRANDING bez tajemnic. Najlepszy polski podręcznik dla liderów z obszaru EB

Książka Employer branding bez tajemnic, to praktyczny przewodnik od A do Z dla tych, którzy chcą długoterminowo i skutecznie zarządzać wizerunkiem marki pracodawcy.

Wiele organizacji chcących zadbać o markę swojej firmy jako pracodawcy szuka nie tyle teoretycznego, co praktycznego przewodnika – poradnika, który pozwoli im zrozumieć bieżące trendy, przeprowadzić analizę swojej organizacji oraz zdobyć wiedzę na temat oczekiwań kandydatów, żeby ostatecznie opracować strategię employer brandingową, i zarządzać wizerunkiem marki w sposób długoterminowy i skuteczny.

Przewodnik jest skierowany jest do osób zarządzających organizacjami, menadżerów, ludzi HR, komunikacji oraz employer brandingu (EB) i wszystkich tych, którzy uważają, że marka pracodawcy jest ważna i wpływa na biznes. Książka ma pomóc w skutecznym planowaniu i zarządzaniu marką pracodawcy w każdej organizacji i małej, i dużej. Mamy nadzieję, że książka zachęci wszystkich, do bycia uważnym obserwatorem zmian zachodzących w biznesowym świecie.

W książce pokazane są w sposób praktyczny:

  • narzędzia,
  • proces tworzenia skutecznej strategii marki pracodawcy w firmie krok po kroku,
  • sposoby komunikacji z kandydatami i pracownikami oraz metody mierzenia skuteczności działań employer brandingowych.

„Employer branding bez tajemnic” to cenne wsparcie i dla tych, którzy rozpoczęli przygodę z employer brandingiem, i dla tych, którzy chcą się zainspirować lub uporządkować wiedzę oraz zarządzać marką pracodawcy w sposób skuteczny i przynoszący sukcesy.

Każda organizacja może stać się atrakcyjnym pracodawcą!

O autorce: Anna Macnar, strateg marki pracodawcy i CEO w HRM Institute. Od ponad 20 lat doradza firmom jak strategicznie dbać o markę pracodawcy. Od wielu lat dzieli się wiedzą, organizuje konferencje, szkolenia i warsztaty z employer brandingu i synergii marek. Jest twórcą autorskich badań prowadzonych od lat na polskim rynku.
Anna Macnar zajmuje się EB i marketingiem rekrutacyjnym od początku istnienia tego tematu w Polsce. Jest także konsultantem, szkoleniowcem, trenerem i wykładowcą, a także autorem publikacji na temat budowania wizerunku pracodawcy, marketingu HR pracodawcy, storytellingu w employer brandingu, pokolenia Y/Millenium, doceniania w pracy, zaangażowanego i zrównoważonego biznesu i synergii marek. Współpracuje z wieloma firmami w zakresie tworzenia i wdrażania strategii employerbrandingowych. Jest wielką zwolenniczką patrzenia na markę pracodawcy strategicznie i lubi przeliczać EB na wymierne korzyści i zyski finansowe firm.
---
Książka wydana przez: Wydawnictwo Wokół Marki 2020