Adrian Martinez

Adrian Martinez
CMO/Współzałożyciel HR Embassy
Adrian Martinez
CMO/Współzałożyciel HR Embassy

CMO oraz współzałożyciel firmy szkoleniowo-konsultingowej HR Embassy. Konsultant, szkoleniowiec i praktyk, od lat związany z branżą marketingową i HR. Szkoli klientów z zakresu komunikacji, reklamy na Facebooku i LinkedIn oraz strategii obecności marki online (współpracował ̇z brandem szkoleniowym Sprawny.Marketing, jak również prowadzi szkolenia i konsultacje dedykowane). Wśród klientów, z którymi współpracuje i dla których prowadził szkolenia znajdują̨ się̨ firmy takie jak: Citi Handlowy, Coca-Cola HBC, Cushman & Wakefield, eSky.pl, eq system, Badura, Kitchen Aid, ISTV, infoShare, e-point czy Pruchnik.

Jest również prelegentem na wielu konferencjach branżowych takich jak: I love Marketing, HR Summit, HR Meeting, Golden Marketing Conference, Pipeline Summit, Babel Camp czy Akademia Marketingu.

Prywatnie angażuje się̨ w liczne akcje charytatywne i dobroczynne. Aktywnie wspiera miedzy innymi projekty Szkoła 3.0 czy KarmimyPsiaki.pl.

2021-06-07

Wartości to więcej niż hasła. Jak komunikować wartości, żeby skutecznie budować nasz employer branding?
  • 15:50
Komunikacja z kandydatami online powinna być nie tylko przemyślana i zaplanowana z uwzględnieniem Digital Candidate Journey. Powinna być również odpowiednio głęboka, komunikując wartości "w użyciu" i w odniesieniu do naszych kandydatów. Podczas mojego wystąpienia pokażę Ci na przykładach, jak możemy skutecznie i ciekawie komunikować nasze wartości, które często funkcjonują w naszej organizacji jako hasła. Pomogę przenieść te hasła na konkretne działania i rezultaty. 
 
Spojrzymy na temat zarówno pod kątem warstwy kreatywnej komunikacji jak i możliwych do wykorzystania formatów treści online.