CEO HRM Institute; doświadczona ekspertka, strateżka marki pracodawcy, pasjonatka kultury organizacyjnej, zarządzania talentami i synergii marek. Konsultantka, szkoleniowiec, trenerka, wykładowca (m.in.: AGH, SGH, Politechnika Krakowska, UE Poznań). Autorka książki „Employer branding bez tajemnic” oraz innych publikacji na temat budowania wizerunku pracodawcy, kultury organizacyjnej, EVP, identyfikacji wartości, misji i wizji firmy, storytellingu w employer brandingu, pokoleń na rynku pracy. Organizatorka konferencji, szkoleń i warsztatów z obszaru komunikacji i budowania strategii marki pracodawcy. Od lat śledzi trendy EB, prowadzi autorskie badania, dzieli się wiedzą i doradza czołowym pracodawcom. Współpracuje z międzynarodowymi ekspertami i firmami w zakresie badań employerbrandingowych. Oferowana wiedza inspiruje uczestników do wprowadzenia działań w swoich firmach.
Podczas wystąpienia odpowiemy na pytanie na co muszą przygotować się pracodawcy:
- Nadeszło nowe. Czym się kierują Zetki i Alfa w wyborze pracodawcy.
- Co jest dla nich ważne, a co przestało się liczyć?
- Co szczególnie docenią, a czego Wam nie wybaczą?
- Co z tą lojalnością młodych?
- Jak o wartościacj, misji i wizji myślą menagerowie a jak młodzi.
- Dlaczego do tworzenia misji, wizji i EVP powinieneś włączyć pracowników, nie tylko liderów?