Izabela Bartnicka
Head Of Business Development, Digital University
Izabela Bartnicka
Head Of Business Development, Digital University

Ekspertka z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży HR i konsultingu, w obszarze nowych technologii i transformacji cyfrowej oraz ich wpływu na nasze życie i biznes. Jej specjalizacja to HR Tech, candidate i customer experience, employer branding oraz wpływ nowych technologii na różne obszary biznesu i naszego życia. Swoje doświadczenia zawodowe zdobywała wcześniej w Grupie Pracuj oraz Hudson Morgan Philips Group. Zajmowała rożne stanowiska i kilka razy zmieniała swój profil zawodowy, przechodząc od rekrutacji i employer brandingu, przez wdrażanie systemów IT i procesów HR, do zarządzania marketingiem i sprzedażą. Tak zróżnicowane i kompleksowe doświadczenie pozwala jej bardzo szeroko patrzeć na biznes i dobrze rozumieć perspektywy różnych stron. W Digital University odpowiada za rozwój biznesu, strategię sprzedaży i marketingu oraz procesy wewnętrzne w zespole Wykorzystując swoją wiedzę i doświadczenie prowadziła liczne warsztaty, szkolenia oraz prezentacje z zakresu rekrutacji, employer brandingu, candidate experience, kompetencji przyszłości, strategii działań HR, wpływu nowych technologii na biznes i nasze życie. Jest autorką branżowych artykułów oraz prelegentką na konferencjach m.in. Kongres Kadry, Wyzwania HR, Nowoczesny Przemysł EXPO, Narzędziownia HR, Pipeline Summit. Izabela jest także mentorką w Vital Voices i należy do SingularityU Warsaw Chapter.

2023-02-28

Jak sztuczna inteligencja zmienia sposób działania zarządzania zasobami ludzkimi i co oznacza to dla przyszłości pracy?
  • 15:20 - 16:10
  • 50 min
  1. Czy możemy być pewni, że wykorzystanie sztucznej inteligencji w zarządzaniu zasobami ludzkimi będzie uczciwe, etyczne i zgodne z przepisami?
  2. Czy rzeczywiście inwestycja w narzędzia sztucznej inteligencji skutecznie poprawi procesy zarządzania zasobami ludzkimi?
  3. Jakie kroki powinny podjąć firmy, aby przygotować swoich pracowników na zmiany, jakie przyniesie sztuczna inteligencja na miejsce pracy?
  4. Jakie kroki firmy mogą podjąć, aby zapewnić, że sztuczna inteligencja jest wykorzystywana do uzupełniania i wspierania podejmowania decyzji przez ludzi, a nie do ich zastępowania?
  5. Jakie korzyści i zagrożenia wykorzystania sztucznej inteligencji w zarządzaniu zasobami ludzkimi można zdefiniować już dziś?
  6. Jak w takim razie będzie wyglądała współpraca człowieka ze sztuczną inteligencją?