Ekspertka ds. komunikacji, budowania wizerunku i zarządzania marką z ponad 16-letnim doświadczeniem pracy w międzynarodowych oraz lokalnych korporacjach. Miała przyjemność i przywilej rozwijać swój warsztat strategiczno-komunikacyjny przy takich firmach jak: Hasbro, Discovery Networks, A+E Networks, Mastercard, Bacardi Martini, Nike i in. Miała także zaszczyt przewodzić zespołom fantastycznych ludzi.
Gdy świat korporacji przestał ją spełniać, założyła Have a Good Name, gdzie łączy najbliższe sobie podejście do marketingu - „przyciągaj, nie sprzedawaj” (w świecie znane jako attraction marketing) ze swoim zamiłowaniem do języka jako cudownego narzędzia komunikacji i tym, co dla niej naprawdę ważne – uważnością i wrażliwością na drugiego człowieka. Pomaga przedsiębiorcom odkrywać swoją unikalność oraz mądrze definiować budowane przez nich marki. Pomaga też tworzyć najlepsze (bo w 100% zgodne z klientami) nazwy dla tych marek oraz dobrze przemyślane teksty. Na specjalne życzenie prowadzi szkolenia, warsztaty i wykłady z wykorzystania mocy słów i prawa manifestacji w biznesie oraz serdecznej komunikacji, której orędowniczką jest od zawsze.
Z wykładu dowiesz się:
1. Skąd wiadomo, że słowa mają moc i co to właściwie znaczy?
2. Czy słowa wpływają na zmiany w mózgu?
3. Jak za pomocą słów stworzyć sobie udany dzień?
4. jak korzystać z mocy słów w kształtowaniu swojego biznesu oraz przyjaznej atmosfery pracy?
Po wykładzie zapraszamy do dyskusji i zadawania pytań.