Maciej Hassa

Maciej Hassa
Dyrektor Zarządzający Jobflow/ Dyrektor Strategiczny Be About
Maciej Hassa
Dyrektor Zarządzający Jobflow/ Dyrektor Strategiczny Be About

Dyrektor zarządzający Jobflow (aplikacja mobilna do rekrutacji), dyrektor strategiczny Be About – pierwszej na rynku hybrydowej agencji employer brandingowej i członek rady programowej Dream Employer.
W trakcie swojej kariery zawodowej był m.in.  dyrektorem zarządzającym dużej agencji employer brandingu czy managerem tego obszaru w Banku Zachodnim WBK (Santander) i w Grupie PZU. W obu korporacjach odpowiedzialny był m.in. za markę pracodawcy, komunikację wewnętrzną czy eventy i budował wizerunek firm, które stały się jednymi z najbardziej pożądanych pracodawców w Polsce.
Zdobył praktycznie wszystkie wyróżnienia polskiej branży employer branding. Kandydatom w pamięci pozostaną przede wszystkim kampanie, których był współtwórcą: „Kura” i „Thor”.
Absolwent MBA, dziennikarstwa oraz CSR. Wykładowca uniwersytecki oraz autor wielu publikacji o tematyce employer brandingu.

2021-06-08

Jak budować trwałe relacje z niebieskimi kołnierzykami ?
  • 11:00

Zastanawiasz się jak znaleźć, zatrudnić, a potem utrzymać pracowników blue collars? W Polsce są ich miliony. To m.in. produkcja, obsługa i sprzedaż w sklepach wszelkiego rodzaju, gastronomia, kierowcy, budowlańcy, pracownicy fizyczni, czy kurierzy. Wszystkich łączy jedno: często narzekają, że oferta firm, które ich zatrudniają dotyczy bardziej pracowników biurowych niż tej grupy w przypadku dużych podmiotów, a w tych mniejszych jest po prostu słabsza niż w dużych. Spotkać można twierdzenia, że właściciele nie mają pomysłu na to, jak mogą się rozwijać w ich firmie niebieskie kołnierzyki. Dodają, że czują się pracownikami drugiej kategorii.   

Czy to prawda? Jak dotrzeć do tej grupy zawodowej? Jak sprawić, aby poczuła się dowartościowania i zaangażowana? Co zrobić, aby jej reprezentanci mogli powiedzieć, że zostaną w swojej pracy nawet, gdy właściciel fabryki za rogiem lub restauracji obok wywiesi wielki baner – dam 100 zł więcej niż konkurencja?

Opowiemy o tym:

  • jak komunikować się z tą grupą,
  • jak dbać o ich rozwój,
  • jak dobierać im benefity,
  • jak podejmować skuteczne działania employer brandingowe i rekrutacyjne?