Jest menedżerką zespołu rekrutacji i doświadczenia pracownika w mBanku. Zaczynała od pracy w marketingu, gdzie odpowiadała między innymi za eventy dla klientów korporacyjnych i private banking. Doświadczenie z budowania relacji z klientami przeniosła na działania skierowane do przyszłych i obecnych pracowników. Budowała markę pracodawcy mBanku, tworzyła angażującą komunikację wewnętrzną oraz pracowała nad projektami, które wspierają budowanie kultury firmy oraz pozytywne doświadczenie z pracy.
W tej chwili prowadzi zespół, który odpowiada za pozyskanie najlepszych ludzi do mBanku oraz za stworzenie im środowiska pracy, z którym chcą związać swoją przyszłość zawodową na długo.
Prywatnie pasjonatka muzyki. Przez lata była wokalistką oraz menedżerem chóru rozrywkowego SouLadies.
Dbanie o dobrostan pracowników to nie dodatkowy benefit, ale obowiązek każdej odpowiedzialnej organizacji. Inkluzywna kultura pracy to taka, w której dbamy o nasze zdrowie psychiczne i fizyczne. Samopoczucie pracowników wpływa na to, jak zespoły realizują swoją misję. Dlatego działania planujemy elastycznie i w oparciu o aktualne potrzeby. To człowiek jest w centrum naszych programów, a jego energia napędza całą organizację.
Case study: mBank