Entuzjastka świata digital i nowych technologii, trener, facylitator i project manager. Od 2015 roku projektuje procesy rozwojowe, produkty i usługi; facylituje warsztaty innowacji w metodyce Service Design i korzysta z narzędzi Design Thinking w codziennej pracy.
Przeprowadziła +1000 godzin szkoleniowych i warsztatowych z zakresu service design, design thinking, trendów w digitalu, content marketingu i marketingu internetowego. Posiada wysokie umiejętności w zakresie wystąpień publicznych, facylitacji i projektowania warsztatów dla różnych grup odbiorców.
Wszystko, co proponujemy naszym pracownikom, partnerom czy klientom to proces zmiany i świadomość odpowiedzialności za jej wdrożenie i dobre przeprowadzenie ludzi przez tę zmianę, wpływa na efektywność projektów. Projektantka procesów, usług i strategii, Martyna Tarnawska, opowie o tym, jakich błędów się wystrzegać, by nie doprowadzić do takich skutków jak negacja, opór, rozczarowanie, bunt, niepokój czy sabotaż zmiany przez jej uczestników. Pokaże praktyczne przykłady, narzędzia, ale i pytania, o których nie można zapomnieć, odpowiadając za nowy projekt w firmie.