Posiada ponad 20-letnie doświadczenie jako manager strategii biznesowej, oraz transformacji modeli biznesowych przy użyciu innowacyjnych rozwiązań technologicznych włączając zarządzanie sprzedażą, procesami zmiany oraz kierowanie zespołami. W swojej karierze był odpowiedzialny za sprzedaż usług IT, optymalizację łańcuchów wartości, obsługę klienta, cyfrowe transformacje, integrację systemów informatycznych, a także budowanie nowych modeli biznesowych. Jako CEO startupu technologicznego Sensonar.com zajmuje się doradztwem w obszarze transformacji cyfrowej przedsiębiorstw, behawioralnymi modelami sprzedaży oraz wpływem nowych technologii na etyczną stronę globalnej gospodarki.
Publikował swoje artykuły na łamach Harvard Business Review, Forbes, Computerworld i w Pulsie Biznesu. Stopień naukowy uzyskał na katedrze Fizyki Kwantowej UMK w Toruniu, był także wykładowcą outsourcingu transformacyjnego na SGH w Warszawie oraz wykładał zasady uzyskiwania przewagi konkurencyjnej w oparciu o etyczną sprzedaż na podyplomowym studium Uniwersytetu im Leona Koźmińskiego. Pasjonuje się psychologią, tokenomią, metaversum, fotografią, narciarstwem alpejskim, kolarstwem terenowym i górskim. Uwielbia gotować, a także fascynuje go post-impresjonizm, kubizm oraz sztuka nowoczesna.
Po wykładzie zapraszamy do dyskusji i zadawania pytań podczas panelu dyskusyjnego