• PANEL DYSKUSYJNY

Leadership jako najważniejszy element budowania wizerunku marki

Bez dobrego lidera nie ma zespołu. Dobry szef to gwarancja efektywnie działającego zespołu, spiętych wyników biznesowych. To także mocniejsza i odporna na turbulencje marka pracodawcy. Gdzie jest miejsce liderów w strategii employer brandingowej organizacji? Wydawać by się mogło, że nie jest ono, aż tak istotne. A jednak to właśnie liderzy mogą w naturalny sposób tworzyć środowisko, które samo w sobie będzie skutecznym magnesem. Dbając o to, by nasi liderzy mieli odpowiednie kompetencje, narzędzia i zasoby, zwiększamy ich potencjał i tym samym możemy wpływać na budowanie wizerunku marki od kuchni, bez potężnych budżetów.

ZPRASZAMY DO WYSŁUCHANIA ROZMOWY:

- jak budować społeczność liderów?

- jak angażować ich w tworzenie kultury organizacyjnej?

- jakie narzędzia dostarczać przywódcom, by mogli rozwijać swój potencjał i kompetencje?

Katarzyna Turska Dyrektor HR Sodexo Benefits and Rewards Services Polska Doświadczony menedżer z wieloletnią praktyką w międzynarodowym i wielokulturowym środowisku. Jest cenionym partnerem dla struktur biznesowych. Potrafi szeroko spojrzeć na rynek, doskonale rozumie procesy biznesowe. Ukierunkowana na wspólne budowanie strategii i realizację zakładanych celów. Wysoce zorientowana na budowanie profesjonalnych relacji oraz wypracowanie rozwiązań. W Sodexo odpowiada za obszar zarządzania zasobami ludzkimi.

Michał Leman Dyrektor zarządzający FlixBusa w Polsce, Ukrainie i krajach bałtyckich jest odpowiedzialny za wprowadzenie i rozwój usługi w Polsce w 2017, w Ukrainie w 2019 i krajach bałtyckich w 2020, w tym m.in. stworzenie siatki połączeń łączącej ponad 350 miast w Polsce i Europie. Wcześniej związany m.in. z PLL LOT, LOT Travel i Deloitte. Ekspert w dziedzinie transportu i technologii, aktywnie promuje międzymiastowy transport publiczny oraz wspiera tworzenie rozwiązań mających niwelować wykluczenie transportowe, m.in. w aspektach multimodalności transportu oraz tworzenia platform mobilności.

Adam Piwek Ekspert z zakresu HR i marki pracodawcy z wieloletnim doświadczeń. Employer Branding Manager w dmTECH – spółce-córce IT europejskiej sieci drogerii dm. Od ponad 15 lat pomaga markom opowiadać historie i Podawać Rękę konsumentom, klientom i przyszłym oraz aktualnym pracownikom. Autor publikacji specjalistycznych, artykułów, e-booków i raportów eksperckich z takich obszarów jak HR, rekrutacja, onboarding, offboarding Employer Branding, komunikacja, Public Relations, digital marketing czy e-commerce. Absolwent Uniwersytetu Wrocławskiego i studiów podyplomowych na Uniwersytetach Merito we Wrocławiu i Poznaniu oraz Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Trener biznesu, wykładowca-praktyk m.in. na Uniwersytecie Dolnośląskim DSW we Wrocławiu. Pasjonat łączenia świata retail i technologii w zgodzie z potrzebami klientów i pracowników

Moderuje Joanna Makolus, CEO Dream Employer Hub

Jeśli chcesz, możemy wysyłać Ci powiadomienia o nowościach na stronie. Wystarczy wyrazić zgodę na otrzymywanie powiadomień.