Poniżej znajduje się lista wszystkich prelekcji. Kliknij na poniższe przyciski, aby ukryć kategorie prelekcji, które Cię nie interesują.
Na co dzień zarządza firmą lub zespołem i oczekiwania wobec niego są wysokie: strategia, wizja, efektywność, zwinność w zmianie, zaangażowanie pracowników, skuteczna komunikacja, zyski i zadowoleni klienci. Kiedy spogląda w przyszłość widzi postępującą rewolucję cyfrową i rosnące tempo zmian. Ma świadomość, że zespół, dział, firma to jego odpowiedzialność, co jeszcze bardziej zwiększa presję. Pytanie brzmi: na ile sam jest efektywny, odporny mentalnie i emocjonalnie, by sprostać oczekiwaniom, zmianom i wyzwaniom w roli szefa, menadżera, dyrektora? Lider 4.0 to nie tylko Lider świetnie odnajdujący się w świecie digital i industry 4.0. Lider 4.0 to przede wszystkim człowiek, który sam jest w stanie zadbać o siebie, zanim zadba o innych, by połaczyć efektywność i zaangażowanie zespołu, sukces w biznesie i poczucie samorealizacji w życiu.
Kompetencje tworzące przywództwo przyszłości są skupione wokół filozofii Servant Leadership. Odkryjemy przed Wami tajemnicę sukcesu Liderów, 17 najlepszych firm Rankingu „Fortune 100” . Przybliżymy Wam zasady oraz wartości przywództwa, które rozwijają organizacje w wielu, nawet najbardziej niestabilnych miejscach na świecie. Odkryjemy z Wami wyjątkowy styl przywódczy i zachęcimy Was do odwagi i osobistej transformacji przywódczej.
Na co możesz liczyć podczas prezentacji:
Dziś nie mamy już wątpliwości, że bardziej zróżnicowana i włączająca kultura wpływa w sposób trudny do przecenienia na wyniki biznesowe firmy. Jednak mimo dostępnych statystyk i wielu wspaniałych studiów przypadków dotyczących rekrutacji i zatrzymywania różnorodnych talentów, wielu liderów wciąż ma trudności z wprowadzeniem długoterminowych, prawdziwie trwałych zmian.
W tej prezentacji przyjrzymy się różnorodnym aspektom budowania bardziej integracyjnej kultury. Nie tylko w kontekście zatrudniania. Pokażemy proste, ale skuteczne strategie, które pomogą Ci osiągnąć Twoje cele, niezależnie od tego, czy podjęłaś/podjąłeś pierwsze kroki w tworzeniu programów DI & B w swojej organizacji, czy po prostu zastanawiasz się, od czego zacząć.
You already know that a more diverse and inclusive organisation will bring countless benefits to the business’ bottom line. Yet despite the abundance of published statistics and best practices on recruiting and retaining diverse talent, many leaders struggle to effect long-term, sustainable change.
In this presentation, we’ll explore a variety of approaches for building a more inclusive culture that extends to all facets of your organisation—not just your hiring function. Whether you’ve already made strides in building DI&B programs or are simply wondering where to start, you’ll find simple yet effective strategies to help you achieve your goals.
prelekcja w języku angielskim/z tlumaczeniem
W każdej branży relacje między pracodawcami, a pracownikami ewoluowały z powodu poważnych zmian w sposobie pracy ludzi oraz w sposobie myślenia organizacji o przyszłości.
Od marca ubiegłego roku w trybie całkowicie zdalnym pracuje aż 6 na 10 Polaków. Postępowe organizacje przyjęły radykalną elastyczność, dając pracownikom kontrolę nad tym, gdzie, kiedy i ile pracują. Pracownicy nie są jednak do końca zadowoleni. Prawie 20 proc. przyznało, że ich relacje z kolegami z firmy pogorszyły się w związku z pracą zdalną. Do codziennych obciążeń doszedł nowy syndrom przemęczenia pracą online i wypalenia związanego z nadużywaniem wirtualnych platform komunikacyjnych.
Dlaczego powinny obchodzić Cię doświadczenia kandydatów
Można przeznaczyć swój budżet rekrutacyjno-employer branding’owy na ładniejsze grafiki, lepsze kampanie rekrutacyjne albo wprowadzić benefity typu „fryzjer dla psa”. Ale czy tego kandydaci naprawdę pragną?
Podczas prelekcji poznasz:
• pułapkę traktowania kandydatów jednakowo
• 4 grupy kandydatów ze względu na ich oczekiwania
• wspólny mianownik wśród różnorodnych kandydatów
• przykłady rozwiązań
Nowy świat, nowa codzienność buduje się teraz na naszych oczach. Jednym z podstawowych wyzwań jest brak danych i doświadczeń, do których można się odnieść. Czeka nas intensywna nauka, szybkie wyciąganie wniosków i wcielanie ich w życie.
Gwałtowne zmiany kierunku działania oraz dynamiczne dostosowywanie się do otaczającej sytuacji wymaga zatrudniania ludzi o odpowiednich kompetencjach oraz konstrukcji psychicznej, która umożliwia elastyczność i zdolność do adaptacji.
Przyjrzyjmy się trendom oraz sposobom na znalezienie swojego miejsca w tej “nowej normalności”.
Słuchanie jest kluczowym elementem komunikacji. Wpływa ono na to, jak (nie)skutecznie zarządzamy, przekonujemy, budujemy relację.
Jednak to, że słuchasz, wcale nie gwarantuje, że słuchany będziesz. Mało tego, słuchanie nie jest umiejętnością wrodzoną, a w dzisiejszym pędzie łatwo o jej całkowitą utratę.
W rezultacie jakość naszej komunikacji, relacji i angażowania drastycznie spada.
Dobre przywództwo to historia o dobrych pytaniach i słuchaniu odpowiedzi. Nie po to, żeby komuś było miło, ale po to, by wspólnie osiągać założone rezultaty.
Zastanawiasz się jak znaleźć, zatrudnić, a potem utrzymać pracowników blue collars? W Polsce są ich miliony. To m.in. produkcja, obsługa i sprzedaż w sklepach wszelkiego rodzaju, gastronomia, kierowcy, budowlańcy, pracownicy fizyczni, czy kurierzy. Wszystkich łączy jedno: często narzekają, że oferta firm, które ich zatrudniają dotyczy bardziej pracowników biurowych niż tej grupy w przypadku dużych podmiotów, a w tych mniejszych jest po prostu słabsza niż w dużych. Spotkać można twierdzenia, że właściciele nie mają pomysłu na to, jak mogą się rozwijać w ich firmie niebieskie kołnierzyki. Dodają, że czują się pracownikami drugiej kategorii.
Czy to prawda? Jak dotrzeć do tej grupy zawodowej? Jak sprawić, aby poczuła się dowartościowania i zaangażowana? Co zrobić, aby jej reprezentanci mogli powiedzieć, że zostaną w swojej pracy nawet, gdy właściciel fabryki za rogiem lub restauracji obok wywiesi wielki baner – dam 100 zł więcej niż konkurencja?
Opowiemy o tym:
Przedstawicieli firm produkcyjnych zapytamy:
Regularne, powtarzalne, stosowane w całej organizacji managerskie rozmowy 1:1 z pracownikami stanowią infrastrukturę do modelowania kultury organizacyjnej. Są najprostszą formą realizacji odpowiedzialności lidera za pracowników oraz mechanizmem do wdrażania tego co organizacja w danej chwili potrzebuje, równocześnie są elementem kształtowania kultury organizacyjnej w sposób, który równocześnie wspiera wszystkie kluczowe dla firmy rezultaty (wynik, ludzie, klienci, rozwój firmy).
Ta strona wykorzystuje ciasteczka.