Poniżej znajduje się lista wszystkich prelekcji. Kliknij na poniższe przyciski, aby ukryć kategorie prelekcji, które Cię nie interesują.
Jak stwarzać warunki do powstawania zgranych i silnych zespołów?
Jak budować poczucie sensu i odporność na kryzysy?
Czym jest bezpieczeństwo psychologiczne i jak tworzyć do niego klimat?
Jak budować poczucie przynależności i tworzyć warunki do ponadpodziałowej współpracy?
Czy dobrostan człowieka ma jedną, niezmienną definicję?
Czy nastawienie na zysk stoi w sprzeczności z dbaniem o dobrostan?
Czy nowe modele pracy sprzyjają dobrostanowi ludzi?
Jakie są dobre praktyki lidera dobrostanu?
Zespół samoorganizuje się, gdy jego członkowie prawie nie odczuwają istnienia szefa. Menadżer 3.0, by zapobiec spontanicznej samoorganizacji, musi przestać sterować ludźmi, a zacząć – środowiskiem pracy (sobą – autonomią – strategią organizacji). Jak to zrobić, kiedy zarządzanie jest jak równanie z wieloma niewiadomymi? Liderzy mogą „obliczyć” prawidłowy wynik dzięki pewnej stałej niezmiennej. Według badań Gallupa są to nasze talenty.
Jako szef strategii IT i menadżer zespołu Barbara Walensa rozwinęła praktykę zarządzania w oparciu o talenty. Rezultat wywindował zespół w indeksach zaangażowania na wiele lat. Uwolnił samodecyzyjność w zespole. Zespół stał się czymś więcej niż sumą utalentowanych osób. Był samoorganizującą się maszyną; rakietą napędzaną wysokoenergetycznym paliwem talentów, dla których nawigacją była strategia i cele organizacji.
Po wykładzie zapraszamy do dyskusji i zadawania pytań podczas panelu dyskusyjnego
Z wykładu dowiesz się:
1. Miękka strona przywództwa czyli co robić, by ludzie chcieli z Tobą pracować i zostawiać w pracy swoje talenty
2. Jak budować bezpieczeństwo psychiczne w zespole?
3. Jak doceniać, żeby wzmacniać poczucie wartości w każdym człowieku?
Po wykładzie zapraszamy do dyskusji i zadawania pytań.
Z wykładu dowiesz się:
1. Skąd wiadomo, że słowa mają moc i co to właściwie znaczy?
2. Czy słowa wpływają na zmiany w mózgu?
3. Jak za pomocą słów stworzyć sobie udany dzień?
4. jak korzystać z mocy słów w kształtowaniu swojego biznesu oraz przyjaznej atmosfery pracy?
Po wykładzie zapraszamy do dyskusji i zadawania pytań.
Temat zarządzania zespołami multipokoleniowymi i zwalczania ageizmu w miejscu pracy co prawda pojawia się na kongresach, szkoleniach dla działów HR czy jest podejmowany na niektórych studiach MBA, jednak w realiach polskiego biznesu nic się w tym temacie nie zmienia. Globalne firmy wprowadzają polityki równościowe, organizują rady ds. age diversity przy zarządach, jednak większość managerów nie ma wiedzy, jak zarządzać takim zespołem i jakie są zalety multipokoleniowości. Innowacje i rozwój kojarzą się z młodością, kreatywnością i światem digital, dlatego kolejny rok młodzi pracownicy są preferowani na rynku pracy, a ich starsi o 15-20 lat doświadczeni koledzy znikają z rynku pracy i nagle stają się przezroczyści. Dlaczego nie umiemy zagospodarowywać ich umiejętności i dlaczego warto walczyć z ageizmem, począwszy od własnej mentalności?
Podczas wykładu omówimy zagadnienia:
1. Jak przygotować się na nowe przepisy dotyczące pracy zdalnej?
2. Workation - najgorętszy benefit pracowniczy - czy to legalne?
3. Przykłady globalnych firm, które wdrożyły polityki "work from anywhere".
4. W jaki sposób firmy zatrudniają pracowników na całym świecie?
Podczas wystąpienia odpowiemy na pytanie na co muszą przygotować się pracodawcy:
- Nadeszło nowe. Czym się kierują Zetki i Alfa w wyborze pracodawcy.
- Co jest dla nich ważne, a co przestało się liczyć?
- Co szczególnie docenią, a czego Wam nie wybaczą?
- Co z tą lojalnością młodych?
- Jak o wartościacj, misji i wizji myślą menagerowie a jak młodzi.
- Dlaczego do tworzenia misji, wizji i EVP powinieneś włączyć pracowników, nie tylko liderów?
Wszystko, co proponujemy naszym pracownikom, partnerom czy klientom to proces zmiany i świadomość odpowiedzialności za jej wdrożenie i dobre przeprowadzenie ludzi przez tę zmianę, wpływa na efektywność projektów. Projektantka procesów, usług i strategii, Martyna Tarnawska, opowie o tym, jakich błędów się wystrzegać, by nie doprowadzić do takich skutków jak negacja, opór, rozczarowanie, bunt, niepokój czy sabotaż zmiany przez jej uczestników. Pokaże praktyczne przykłady, narzędzia, ale i pytania, o których nie można zapomnieć, odpowiadając za nowy projekt w firmie.
Podczas mojej prezentacji przejdę przez cały proces ustawiania i prowadzenia analityki w rekrutacji i employer brandingu i pokaże Ci jak połączyć te dwa światy ze sobą.
Pokażę Ci:
1. jak porządkować dane które obecnie posiadasz.
2. jak ustalić cele dla swojej analityki w rekrutacji i employer brandingu.
3. jak dobrać odpowiednie mierniki/wskaźniki do monitorowania i analizy.
4. jak wyznaczać zmiany i działania dla rekrutacji i employer brandingu na podstawie danych.
5. na jakie pułapki i błędy uważać w analityce rekrutacji i Employer brandingu.
Uwaga: prezentacja bazowane na realnym doświadczeniu. Może skutkować zmianami w organizacji :)
Dbanie o dobrostan pracowników to nie dodatkowy benefit, ale obowiązek każdej odpowiedzialnej organizacji. Inkluzywna kultura pracy to taka, w której dbamy o nasze zdrowie psychiczne i fizyczne. Samopoczucie pracowników wpływa na to, jak zespoły realizują swoją misję. Dlatego działania planujemy elastycznie i w oparciu o aktualne potrzeby. To człowiek jest w centrum naszych programów, a jego energia napędza całą organizację.
Case study: mBank
Ta strona wykorzystuje ciasteczka.